Låång dag

Ja idag har det varit en lång dag. Först skolan då vi fick lyssna på de olika valen vi har att välja på, vad kurserna innehåller osv. Jag har då inte bestämt mig vad jag vill läsa ännu dy bubblan vad svårt det blev nu. Hade helt bestämt mig innan men nu behöver jag tänka över helgen för att inte göra något förhastat. Sen hade vi prov som väl gick sådär. Tycker att ja pluggar på det viktigaste men ändå så missar jag endel tydligen, så illa!

Efter skolan körde jag upp till sjukhuset och kollade var jag ska vara på måndag så man inte virrar runt som en höna och inte hittar då. Infektion ligger ju inte inne på sjukhuset utan i den gamla delen i en byggnad. Nu är jag redo för 4 veckors praktik!

Sedan har jag bara jobbat typ tills halv 11, mycket folk på bion idag men ändå inte super mycket. Mina älsklingar åkte in och kollade på smurfarna. Theodor klarade en timme sen tyckte han att det fick räcka :) Men det gjorde inget, det kommer fler tillfällen. Nu ska jag sova för imorgon åker vi till Markaryd och ska fira mamsen som fyller år <3 Och givetvis gå på höstmarknaden som är så stort i lilla Markaryd :)

Kommentarer
Postat av: Shibby

Hade helt missat att du börjat blogga igen men det kanske var länge sen :) du får hälsa grattis till mamma från mig med och så hoppas jag att man springer på dig på marknaden :) puss och kram Fisen

2011-09-09 @ 23:43:11
URL: http://Shibby.myshowroom.se
Postat av: Nicklas

Japp, han var riktigt duktig killen vår =) han satt och åt ostbågar den busen, och drack pärondricka..

http://gametalkerz.se/wp-content/uploads/2011/09/Theodor-David-bio-halmstad.jpg

2011-09-10 @ 09:12:17
URL: http://gametalkerz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0