Hänt i veckan

Jag var sjuk, vi fick veta vilka praktik-platser vi hade att välja mellan, jag fick mitt förstahandsval som var på infektionsavdelningen. Igår kom otroligt nog alla våra handledare in med så idag har jag ringt min handledare och fått hela schemat för de 4 veckorna. Faktiskt ett mycket bra schema måste jag säga.
Fick 37 timmar i veckan och vi ska göra minst 32 så det är god marginal om det skulle hända något så man inte kan komma eller så. Jobbar bara en helg så det var verkligen ett hallelujah moment när jag insåg det :)
Det lite knepigare är ju att vi börjar 6.45 men får försöka lösa det på bästa möjliga sätt.

Imorgon ska vi ta venprover, sätta katetrar och göra lite andra undersökningar vilket ska bli väldigt intressant. Efter skolan kör jag hem och gör vid mig för sen väntas det kräftskiva! :) Så underbart gott.

På lördag är det bröllop och ja kom just att tänka på att ja kanske skulle prova min klänning så att den verkligen passar fortfarande, pinsamt vore det ju annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0