Födelsedagsbarn

Har haft heldag i skolan idag och efter det körde jag hem till mitt lilla troll som fyller 23 år idag! Min lilla Ullegulle börjar bli stor :) Det vi gjorde när jag kom hit var att lägga oss i sängen och snacka skit sen somnade jag lite men nu har jag vaknat och snart ska vi åka in till stan och träffa övriga flickor som jobbar på bion och äta på Harrys. Mumma.

Ska nog testa kycklingvingarna idag som alla tycker är så goda. Fick smaka av Nicklas när vi var där en gång men då tyckte ja inte de va så goda men va ganska mätt då med så vi får chansa. Imorgon är jag ledig och då ska jag bara mysa med min lille kille och försöka plugga till provet jag ska ha på fredag. Provet idag gick väl inte sådär jätte bra kan ja inte påstå men får ta nya tag till fredag och hoppas att det går bättre. Då ska vi ha prov på smärta. Uhhhh.

Ne nu ska jag gå och göra vid mig så att ja inte skrämmer mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0