Bröllop

Då har vi varit och sett när Kristofer och Sophie blev man och hustru. Så himla fint var det att det var svårt att hålla tillbaka tårarna. Alla bröllop är fina på sitt sätt. Det var välplanerat och mycket trevligt iallafall. Idag är vi lite slitna hela familjen, Nicklas sitter och sprlar xbox och Theodor sitter mellan oss och äter glass och är allmänt nöjd med livet :)
Imorgon skulle vi haft lektion men den blev inställt och det passar mig alldeles utmärkt för då får jag tid till att plugga lite. Praktiken närmar sig med stormsteg och jag längtar efter den samtidigt som jag känner att jag gärna hade velat vara i skolan med mina klasskompisar för snart splittras vår klass när alla ska välja vad vi vill läsa i det individuella valet. :/ Tråkigt faktiskt. Nåväl, nu ska vi snart ut och röja lite i vårt förråd så vi kan komma in där, där är saker precis överallt! Bilder på bröllopet med mera kommer att komma under veckan när jag orkar och har tid :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bröllop är så himla känsloframkallande. Det är massor av känslor som sköljer över en, iaf så brukar de hända mig hehe ..



Tycker du ska uppdatera lite oftare gumman ;)

2011-09-07 @ 06:53:41
URL: http://jjossefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0