3 dagar

Endast 3 dagar kvar på praktiken nu. Det är ju inte klokt egentligen, var sprang tiden iväg nånstans? Idag fick jag ta ett EKG på en kvinna och det var ju spännande :) Har fått göra så mycket där på så kort tid och det är super kul. Imorgon kommer kanske mamma hit, hoppas hoppas. =) På fredag åker vi till ullared och handlar höst/vinterkläder till theodor och lite annat bra och ha sk*t. :) Allt verkar ha blivit för smått nu :P Han växer så himla mycket lilla killen.

Just nu sitter jag och skriver lite smått på apu uppgiften och jag måste säg att det går framåt även om jag inte är helt nöjd med innehållet, men får jag inskrivet det viktigaste så kan jag gå in och ändra i 2 veckor innan det ska lämnas in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0