Träff, bio, kalas och jobb

Igår var jag och hälsade på min gravida vän Jonna som jag inte träffat på nästan 3 år?!? Helt galet egentligen men så lång tid får de inte gå mellan gångerna :P Va hur som helst jätte trevligt att få träffa henne igen och höra allt jag missat och se deras bedårande hus. Ja vill ha! Efter det åkte vi på kalas hos Alexander som fyllde 4 år igår, stora killen. fick god mat och tårta så det stod oss upp i halsen när vi åkte därifrån :)

Idag var det dags för biobesök för mig Theodor, Ullis och lilla Märta. Vi var först på mc donalds och åt och sedan gick vi och kollade på Nalle puh. Det var uppskattat av båda barnen verkade det som för dom satt stilla hela tiden och skrattade mycket! Så det ska vara =) När filmen var slut körde jag Theodor till Alexanders barnkalas och hur det gick där vet jag inte riktigt hundra men fick ett mms på jobbet med en utslagen kille som låg och sov i soffan så det har nog busats en hel del.

Sen då som sagt när jag lämnat av Theodor så åkte jag för att jobba och nu sitter jag här, precis hemkommen från en dag på jobbet. Mest nervös för slutskrivningen som vi ska ha nu på tisdag. uuhh tänk om ja inte klarar den? Åhh måste plugga hela dagen imon verkligen. Men nu har ja inte tid med plugg för nu måste ja sova så ja orkar med en skoldag imorgon. Godnatt alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0