Skola, städ, plugg

Imorse var det dags för skola igen, idag kollade vi på en film som bevisade att mödomshinnan är en myt, den finns egentligen inte! Sedan fick vi lite mer information om det manliga/kvinnliga könsorganen. Lite repetition av det man fick höra i 6an :P Förstår inte riktigt vad det hörde till undersköteskeutbildningen men det kommer jag väl på sen :)

När jag kom hem var det på städningen direkt, känns som att jag har städat hela dagen och ändå har jag varken dammat, dammsugit eller torkat några golv. =/ Får göra det imorgon kanske, om jag orkar och hinner! Måste kolla mer på apu uppgiften så att jag kan skicka in den snart med för nästa vecka är det fullt på schemat igen och då menar jag inte med roligheter utan med plugg.

Mitt i allt pluggande kommer jag på att jag vill plugga till förskolelärare. =) haha. det kommer jag ju aldrig orka eller kunna men kanske om några år när man samlat mer kraft? Vi säger väl det iallafall. Nu ska jag försöka få Theodor att sova, han ligger och kollar på Alice i underlandet och härmar djurläten. Alltså inte trött ännu!
Ska försöka få med lite bilder med nån dag. Lite tråkigt att bara läsa text hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0