Ledighet

Skola hela veckan, vi har fått lära oss massor nytt, eller iallafall jag. Sen lite mindre bra som vi inte hade behövt veta :P Imorgon blir det Gekås med flickorna, de ska bli himla roligt, har endel jag måste köpa men en sträng budget denna gången så det får inte gå överstyr.

Denna veckan har det varit fullt upp, så idag känner jag mig lugn igen för nu har jag hunnit med allt som ska göras och lite till. Igår var vi och firade Malin som fyller år idag. Grattis! :) Fick jätte god mat och tårta, inte alls dåligt! På lördag ska vi ut och äta på Verona och sen på kvällen blir det kanske en liten fest?!? :) Hoppas det iaf. Har inte varit ute på länge så det börjar nog bli dags.


Här är jag och Benjamin i skolan. Han fick låna Lisas peruk ;)

De andra korten är när jag och Theodor träffade syster och busade på busfabriken helt ensamma. Det kom en familj efter en halvtimme men annars va det väääldigt tomt där, men ska inte klaga för alla 3 fick busa av sig och Theodor behövde inte trängas med andra barn för att få göra någonting. :)


Sista bilden är mammas och pappas ena glasruta till deras nya dusch. Det lyckades vi förstöra innan vi åkte hem sist. Lite jobbigt faktiskt, men vi klarade ju oss undan några värre skador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback