besvikelse

Ja klarade skrivningen men fick bara G :/ Ja anade de eftersom jag missade att skriva om hälften av det man skulle för att jag gick för djupt in på vissa saker. ahh borde vara glad för att jag klarade det men är sjukt besviken faktiskt. Ställer nog för höga krav på mig själv eftersom jag inte fått G i nån annan kurs. De har gått bättre. Aja snart är denna kursen slut, bara 2 studiebesök kvar sen är det slut. Har jobbat nu med 3 dagar i rad och det har varit bra men nu är jag helt slut i kropp och själ så nu tar jag helg efter studiebesöket på ambulans väst imorgon. Vi ska åka till mamma och pappa och sen fira bror som fyller 22 på söndag. Firar honom på lördag för sen jobbar jag 13-22 på söndag.

Ne nu ska ja fortsätta här, var bara tvungen att skriva av mig lite så att alla kan få veta hur besviken jag är på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0