Ut på stan

Ikväll ska jag ut med mina fina flickor och äta någonstans i stan, kan det bli bulls tro? :)Får väl passa på innan uteserveringarna försvinner för detta året. Annars har gaston så sjukt god hamburgartallrik, just love it!

Nästa vecka börjar skolan och Theodor börjar dagis igen efter 5 veckors ledighet, undra hur detta ska gå? :S Hoppas han tycker att det är roligt att vara tillbaka även om det är lite förändringar när han kommer. En del av barnen som gått tillsammans tidigare ska nu splittras och dom som är 3 år eller äldre ska gå på en annan avdelning medans de mindre barnen är på en och där kommer även 5 nya barn skolas in såg jag. Spännande med nya barn :)

Ha en trevlig kväll allihopa, nu måste jag kila och göra mig iordning för kvällen.



Såhär satt Theodor hur länge som helst igår efter att vi kommit hem från Malmöfestivalen :) Han satt och kollade film med ballongen i handen. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0