Skoldag numero 1

Tur att vi inte började förens halv 1 idag kan jag säga, Vid 4 inatt hade jag 40 graders feber och knaprade alvedon så ja lyckade få ner tempen till 38.4 innan jag va tvungen att köra till skolan. Kan inte påstå att det är så optimalt att gå till skolan med feber och sjukt irriterande huvudvärk.
När ska detta släppa? Ja hoppas de går över nu snart för imorgon kör vi igång med en heldag i skolan så då vill ja gärna va lite piggare så ja får inte nåt av de som sägs.


Idag fick vi iallafall rangordna från 1-3 vilka praktiksplatser på sjukhuset som vi vill ha mest. Ja valde 1. Infektion 2. Akuten, onkologi 3. Blodsjukdomar. Det ska bli roligt att se om ja fick nåt av de men egentligen kvittar det mig bara jag får vara nånstans på sjukhuset för att få uppleva deras jobb. Ser fram emot det, det värsta är bara att man börjar jobba kvart i 7 och dagis här i trönninge öppnar inte förens halv 7 så ja hoppas hoppas nu att Nicklas och svärfar kan ordna lämningen dom dagarna där de krisar. Vill ju inte hålla på att krångla med dom de första jag gör. Det här med öppetider på dagis är ju så olika från dagis till dagis, en klasskompis har sina barn på dagis där dom inte öppnar förens halv 8?!? Lite väl sent då de flesta börjar jobba vid 7. Vissa har det bra och öppnar redan klockan 6, hade varit helt perfekt i vår familj eftersom Nicklas börjar halv 7 varje morgon.

Nåväl imorgon är en ny dag som jag hoppas blir en bättre dag än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0