Schema v.32

 



Här har ni mitt helt underbara schema för veckan som kommer. Kan säga att mitt schema förra veckan var bra mycket jobbigare än denna veckans. Hade en dag där jag jobbade 15 timmar förra veckan, efter den dagen var jag praktiskt taget döende. Jag har ändå turen att ha en underbar pojkvän som låtit mig få sova lite extra de dagarna som varit värst.
Tur att han har semester :) men snart lämnar han oss och åker till Tyskland nästan en hel vecka. Vad jag och Theodor ska göra då återstår att se, någon dag ska han vara hos sin mormor och morfar iallafall så jag kan jobba om det kommer något.
Jobbnarkoman huh? :)
Har så mycket jag vill berätta för er sedan sist jag skrev ett inlägg men har varken ork eller tid till det så det får bli härifrån och framåt jag kommer skriva om. Glöm inte att kommentera om ni vill och skriv gärna om det är något speciellt ni vill läsa om så kan jag kanske skriva några rader intressant fakta ;)
Vi har iallafall skaffat nya kompisar i form av fiskar, Nicklas köpte dem någon dag innan vår semetser började v 30 så vi hade fiskvakt medans vi var borta. Min kära svärfar tog hand om dom, men när vi kom hem så var 2 krabbor döda :P En av krabborna hittade jag nere i förrådet när jag skulle prova skor, den var helt uttorkad. För en vecka sedan köpte vi 2 nya krabbor som tyvärr lämnade jordelivet idag. Vi kan helt enkelt konstatera att vi inte ska ha fler krabbor framöver även om de är ganska fina att titta på i ett akvarium.




Ja, jag vet jag är ingen mästerfotograf, men det får ni helt enkelt stå ut med här :)

Kommentarer
Postat av: josefine

När åker nicklas till tyskland? Jag å aurora kan komma och vara lite tidsfördriv för dig å theodor då :)

2011-08-07 @ 22:29:31
URL: http://jjossefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0