Onsdag

Ja då var det redan onsdag och skolan närmar sig med stormsteg.Låg och tänkte på praktiken som vi ska ha v 37 på sjukhuset. Ja ser fram emot det jätte mycket men usch för att vara där 4 veckor! Hade räckt med 2 kan jag tycka, och hade man sluppit jobba helger utan betalt så hade det varit det bästa men så funkar det ju tyvärr inte. Det är bara att gilla läget.

Sugen på bio med men vet inte vilken jag skulle vilja se denna gången, men framför allt vet jag inte när jag skulle ha tid för att se den. :) På fredag blir det jobb på bion men det är nog ganska lugnt där nu, det har det varit i veckan iallafall. Fast det är ganska drygt att bara sitta där och glo på varandra och inte ha något att göra. Vem vet, det kanske kommer super mycket folk om det är dåligt väder :)


Här är Nicklas och Theodor, man behöver väl inte fundera på om Nicklas är pappa till honom eller inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0