Morgondagen

Imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder på Theodor för er som inte sett honom på länge :) det händer mycket här, han pratar för fullt och vi håller på att potträna honom igen. Det går väl sådär men vi ger inte upp i första taget.

När jag jobbade innan idag pratade jag med en jobbarkompis om hus och hur dyrt det är, jag berättade att jag ville bygga mitt egna hus och sätta en egen prägel på det och klagade på hur dyrt det kommer att bli.
Hon hade precis gjort det och det var inte alls så dyrt som jag hade trott så nu har jag varit inne på en hemsida och hittat mitt drömhus som jag bara måste ha! eller vi såklart :) Kollar man på hus här runt om i halmstad så finns det inte många som ligger under miljonen och då kan man ju lika gärna bygga ett själv har jag insett.
Hittar man bara en billig tomt så jäklar. *drömmer*
Mitt enda krav egentligen är att det ska ligga här i trönninge nånstans eller i närheten, här är perfekt för barn att växa upp. Inte mitt inne i stan men inte heller så långt därifrån.




Fick schemat för 3e och sista terminen på undersköterskeutbildningen i fredags, det såg väldigt bra ut då jag inte ska läsa arbetsmiljö och säkerhet och därmed får en lugn start. Vecka 37-40 är det dags för 4e praktikplatsen och den ska vara på sjukhuset, Spännande!

Kommentarer
Postat av: Emma

De ska komma tomter i eldsberga inom snar framtid. Säger de iaf. Precis där man svänger in höger till samhället på vänster sida.

Kram

2011-08-08 @ 05:50:56
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0