Klippning

Jag och Nicklas har pratat om att åka och klippa Theodor, ja tycker att det är ganska dyrt med barnklippning så ja kom på den briljanta ideén att jag kunde klippa honom själv. Det var en upplevelse i sig. Ja tänkte att om han inte sitter still och lyder och det ser förjävligt ut så får vi ju åka till frisören med honom ändå.

Han satt så fint och ibland när han trodde att jag var klar sa han ohh nej inte mer. haha min sötnos. Såhär blev resultatet, lite svårt att se kanske för jag glömde ta en före bild men ni som brukar se honom vet ju att han  var ganska långhårig vid detta laget :)



Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Så fin han blev vår guldklimp kram mormor

2011-08-24 @ 19:22:50
Postat av: Nicklas

Söt han blev i sitt nyklippta hår :)

2011-08-24 @ 22:15:32
URL: http://gametalkerz.se
Postat av: Anonym

Jag vill äta upp=)

2011-09-17 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0