Goodbye my love

Då har Nicklas lämnat boet för att bege sig ut i stora världen, lite orolig är man allt över honom men han har 3 eller 4 till som åker med så dom klarar sig nog ;) Det kommer vara tomt här nu nästan en vecka men jag har att göra minsann. Har precis dammsugat överallt, utom på Theodors rum för det skulle Nicklas göra.




Såhär såg han ut innan han åkte iväg och när han dammsög på Theodors rum, hans nya tröja jag köpte till honom på lager 157 i borås. Billig fast dyr på samma gång. :)
Idag har Theodor tjatat om att åka till mormor och morfar, han vill åka nu nu nu men säger att vi ska åka imorgon men då vill han inte. Det är nu eller aldrig som gäller för den lilla envisa killen. Undra vem han har fått envisheten ifrån?!?
Min bärbara har Nicklas tagit med sig till Tyskland så jag skriver såfort jag får tid över, måste ju umgås med min lilla älskling. Han sitter just nu och tittar på svärdet i stenen. Ny favoritfilm :)




Theodor hjälper till att städa när han känner för det :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska han göra i Tyskland? Har han blivit sån där utlandsarbetare? :P Hur ska de då gå med allt som han behöver vara hemma och göra? ;) Kram

2011-08-15 @ 20:56:46
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0