Godmorgon

Då har snart halva augusti gått och skolan närmar sig med stormsteg. Jag har lite svårt för att bestämma vad jag ska välja vid det individuella valet, det står mellan psykiatri och utvecklingsstörning men tror det kommer sluta med psykiatri eftersom det är de jag har varit nyfiken på längst.
Pratade med en jobbarkompis om det och som hon sa, det går ju att jobba på gruppboende fast man läser psykiatri men däremot så kan man behöva psykatrin om man vill jobba med psykiskt störda människor så därför tror jag att det blir det. Får se lite när vi går igenom kurserna i skolan.


Idag händer nog inte jätte mycket här i trönninge, Nicklas packar sin väska tills han åker imorgon och sen får vi väl städa lite här. Förstår inte att det kan bli så skitigt direkt efter man har städat, så tråkigt.


Theodor pratar för fullt nu och vi fortsätter att potträna honom, vissa dagar går bättre än andra. Tror att han tycker om att jävlas lite med ibland, det känns lite så. Snart dags för dagis igen efter 1 månads uppehåll under sommaren vilket jag tror kan vara bra för vild-djuret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0