God morgon

Igår var jag återigen väldigt trött så det blev inte så mycket skrivande av. Efter jag slutade jobbet åkte vi ut till stugan och målade. Jag målade plankor, Nicklas målade på stugan, svärfar isolerade och Theodor sprang rundor :) Sen grillade vi och fikade innan vi körde hem igen, helt slut var vi allihopa.
Nu ska vi äta frukost sen eventuellt åka och tvätta bilen om jag orkar, usch den här eviga tröttheten tär på mig. Osocial är mitt namn and i hate it!
Jaja jag ska iallafall jobba hela helgen så egentligen borde jag kanske vila upp mig lite så jag orkar med det. Börjar se att det ljusnar för mig iallafall. Vet att jag jobbar till den 15e sen har jag inget mer jobb inplanerat, iallfall inte inom vården, sen får jag väl ta upp mitt bioschema och kolla av det med så ja inte missar nåt. För någon tjänstledighet har jag då inte fått ännu fast jag sa till om det i november.
Nehe nu står frukosten på bordet så nu ska jag göra familjen sällskap. Nicklas klagar på att jag är en datornörd men vad gör man inte för er läsare :)



Kommentarer
Postat av: papis

haha så söt

2011-08-12 @ 12:12:28
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0