God kväll

Hemkommen från jobbet som har gått toppen bra ikväll. Tiden har känts vääldigt lång bara fast det bara var jobb från 16-22 som gått så bra. Nu är mitt semester vikariat slut och jag kan inte fatta att ja ska få va ledig i nästan 2 veckor. Om det inte ringer någon som vill att jag ska jobba vill säg.


Här hemma har det städats och rensats hela dagen, så skönt att få ordning på sina saker och kunna hitta lättare. Fick rengöra tvättmaskinen idag med. Kläderna började lukta unket och jag har inte förens nu fattat att de kanske ska rengöras lite då och då i det där tvättmedelsfacket. Sen när det var gjort körde jag en tom maskin med klorin och därefter en tom maskin med vanligt vit-tvättmedel på 95 grader.
Får hoppas att den unkna äckliga doften försvinner för det är inte roligt att hänga upp helt nytvättad tvätt som luktar skit. Nåja nu ska ja snart krypa ner i min goa säng och sova till 6. Bara 3 timmars jobb imorgon, så skönt!


God natt på er allihopa, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0