Dags att börja skriva igen kanske? :)

Har legat och funderat på bloggen ett bra tag och bestämde mig idag för att ge den en chans till. Det kan vara ganska trevlig att läsa bloggar iblandar själv ett fåtal bloggar som jag följer och tycker är intressanta.
I sommar har jag haft ett semester vikariat i hemtjänsten och nu är det bara en vecka kvar innan jag får lite ledigt innan skolan börjar igen.
Det känns faktiskt väldigt skönt att slippa jobba sen och bara fokusera på plugget den sista tiden :) Är klar undersköterska i Januari 2012 så det närmar sig med stormsteg.
I veckan blir det antaligen bara jobb för min del, lyckades få ledigt imorgon så jag har en ledig dag i veckan iallafall.
Nu blir det plankstek och mys med Nicklas och en super trött/tjurig Theodor.


En gammal bild sedan vi var hos tina och kalle och åt planka :)
Jag ska verkligen försöka blogga lite nu mellan varven så ni vet vad som händer i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0