Theodor 4 månader, bvc besök

Har precis kommit hem från BVC nu. Idag vägde min guldklimp 7355g och var 64 cm lång. Han börjar bli riktigt stor nu =) Ska köpa en annan ersättning till honom med som vi får testa eftersom han kräker så mycket. Idag fick barnmorskan se de själv så då sa hon att vi skulle testa NAN HA 1 eller 2 visste inte riktigt vilken som va till honom. Men de kollar vi upp :) Sen blir de spruta nummer 2 nästa månad. usch när hon sa de ville ja bara sjunka genom golvet.
Inte redan tänkte ja. Stackars Theodor =( aja de är viktigt så de får ju gå.

Ja idag blir Theodor 4 månader. Snart är han ett halvår sen går de fort och vips är han ett år. ja jisses här går de minsann undan. Igår gav ja honom en tom nappflaska som han fick leka med och rätt va de va så hörde jag att han sög på den. så han lyckades få in den i munnen helt själv :) Duktiga honom.

Läste lite bloggar igårkväll och hittade en där det var en 14 åring som väntade trillingar. Ja säger inte att de är fel men oj va tidigt. Ja tycker att det är mycket jobb med en bebis tänkt då 3 st! och bara 14 år gammal. Man har ju inet ens börjat gymnasiet. Men det är bara att önska lycka till.

Mitt schema denna veckan ser ut såhär

Måndag: BVC
Tisdag: Ta de lugnt umgås med Theodor hela dagen, Nicklas har träning
Onsdag: Jobba på bion (extra) premiär på Änglar och demoner :)
Torsdag: Mammaträff kl 11.  Jobba på bion (extra)
Fredag: ? Hoppas på myskväll med min lilla familj
Lördag: Jobba på bion
Söndag: Jobba på bion

Nästa vecka ska ja försöka köra hem till mamma och pappa igen.

Ha en skön dag snart ska jag gå och laga mat och göra lite morotspuré att frysa in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0