Snabbt inlägg

Nu ska ja snart cykla till jobbet. Theodor har varit vaken nästan hela dagen nu. Sovit i 20 min sammanlagt typ. Så min rygg är helt slut nu, har fått gå och bära honom eftersom han inte vill sitta ner.m Fast han har kräkt ovanligt mycket idag så han har väl behövt va uppe så att de kommer upp.
Mycket tvätt har de blivit idag vill ja lova. Men han är så söt så ja förlåter honom för de :) Han har ätit gröt idag igen och de va smaskens så gott att han själv ville hålla skeden och skålen så att de skulle gå fortare. Fick slita väck händerna för att få göra de själv :) Men han är duktig. Snart äter han själv. haha kanske inte men ändå :)

Kör hem till mamma och pappa imorgon, då tänkte ja kanske att vi skulle testa med morötter eller nåt annat till honom. Får se va vi hinner med. Har mycket att göra.

Har fortfarande ont av urinvägsinfektionen men vägrar att gå till doktorn igen. Ja försöker bota mig själv. Dom gör ju ändå inget åt de fast ja varit där så många gånger. Dom har pratat om utredning men var är den utredningen? Ne hej då me er ja klarar mig själv. Tar lite alvedon så går de över för stunden.

Kollade på filmer när Theodor va nyfödd nyss. Han va ju mini på dom. fattar inte att han växer så fort. Det är bara 4 månader sen och redan växt så mycket. Helt sanslöst.

Ne nu kan ja inte sitta här och tjata mer. Dags för jobb.

Fel ände men va gör väl de :) Han va nöjd ändå. hehe



Den bilden är ganska bra. Ser ut som att han typ hotar mig. Om du tar skeden så..... då får du med mig att göra. :)

Kommentarer
Postat av: Pajken

Duktig vår son är! Han växer och växer så fort, man hinner ju inte redigt med ju ;) älskade Theo.. älskade Tittie.. /Nicklas

2009-05-09 @ 17:50:16
URL: http://www.figureclothing.se
Postat av: Ullis

ojoj vad stor han har blivit! Det var ett tag sedan jag träffade honom nu. Och dig med för den delen! Jag har jättemycket i skolan den här veckan men du får gärna komma med förslag när det passar dig att vi ses så ska jag kolla hur det stämmer överens med mitt schema :)

2009-05-10 @ 03:05:35
URL: http://ulriika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0