Min lediga dag

Äntligen lite ledigt. Säger ja som har jobbat 2 dagar bara :P Men det ska bli skönt för sen jobbar ja lördag söndag.
Nicklas och Theodor ligger i sängen och vilar/sover. Ja sitter här och passar på att skriva ett inlägg innan dom vaknar för sen ska vi iväg till svärföräldrarna och äta pizza har ja fått veta =)
Ja har egentligen inte så mycket att skriva om. De har varit jobb och kommer va jobb nu i helgen. Ska skynda mig hem imorgon så ja inte missar hela melodifestivalen.

Kanske skulle gå och leta upp lite kläder som man ska ha på sig med. I vinden är det kallt känner jag men solen lyser så fint så.
Inga kort på länge. Ska skärpa mig på den fronten men inte just nu :) Har faktiskt nästan inte tagit några kort på Theodor. Tråkigt och ja kommer ångra de senare men får börja va lite mer aktiv med de nu.
Kan hända att ja skriver några rader ikväll om vi kommer hem i vettig tid. Annars blir det sängen direkt. Och nu vet ni varför ja inte kommer skriva i helgen. Jobba tidigt till sen kväll.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0