Dagen

Ja det är sköönt att ha en ledig dag sen ska ja jobba imorgon med. Måste leka med Theodor lite nu innan ja kan skriva vidare för han skriker som ja jag vet inte vad...

Nu ligger han under babygymmet och leker så då hinner ja skriva nån rad. Men han brukar inte vilja ligga där nån längre stund. Jaja. Min arbetshelg är över och nu sitter jag här hemma helt slut. Har fått jätteont i min höger arm. De börjar vid skuldran och strålar ner i hela armen. Kunde knappt sova igår så ont som ja hade.
Tog 2 panodil vid 6 när Theodor skulle äta och somnade om sen igen och då va de bra men nu börjar de komma tillbaka igen så ja får nog ta 2 till nu. Undra va de kan va för skit.

I fredes när vi va och åt pizza hos svärföräldrarna så va Theodor polis :) kommer kort på honom då med.
Idag måste ja även fixa tackkorten. Allt blir framskjutet när de gäller mig och Nicklas. Får skärpa oss nu. Får ta och fixa lite här hemma nu medans lillen är lugn. :)

Hörs


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Ebba

Vilken cooling :D



Joo, jag förstår det mer hur det känns nu. Usch. Han är typ lite psykist (stavning) sjuk också så man blev väl extra nojjig då. Jaa ses på onsdag! :D

2009-05-18 @ 14:54:18
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken sötnos du har! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-05-18 @ 20:47:27
Postat av: Anonym

Vilken söt polis!

2009-05-18 @ 22:02:17
Postat av: Lena Svensson

Det var den sötaste polis jag någonsin sett. Kram på er alla 3

2009-05-19 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0