Mammaträffen

Ja tänkte skriva ett snabbt inlägg nu innan ja ska på jobb. Theodor och Nicklas sover så då får ja passa på :) Träffade mammorna idag kl 11. Vi gick en runda och pratade massa roligt om förlossningar så den rundan kändes som att den gick mega fort. De va trevligt som tusan :)
efter de va vi hungriga och gick till asian palace och åt mat och pratade lite till. Sen gick jag och Emma lite på stan och uträttade lite ärende så de va skönt att få gjort de man skulle.
Vi gick till kappahl och hittade såna söta hakklappar där det stod My dad is stronger than your dad. :) Söta.

Sen vandrade jag och Theodor hem och nästa mammaträff blir på onsdag nästa vecka. Samma tid, samma plats :)

Nu måste ja plocka iordning lite här hemma innan jag cyklar till jobbet. Kankse skriver nåt senare men det är tveksamt. Igår när jag kom hem från jobbet kändes de som att ja skulle dö nästan. De va mycket att göra igår. Men det är kul.

Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0