Igen

Har klarat mig under hela graviditeten och sluppit urinvägsinfektioner fast de brukar va vanligt när man är gravid och så kommer de nu direkt efter. Kan man bli annat än trött? För er som inte vet så har ja haft hur många urinvägsinfektioner som helst i mitt liv och hoppades att få slippa dom nu. Det är så äckligt jobbigt. =(
Missade mammaträffen för det eftersom ja inte vill leta efter toaletter va 5e minut. Då va de bäst att stanna hemma så man vet var toan är :P

Ska jobba imorgon. Det är faktiskt jätte skönt att få komma dit och jobba. Innan va man ganska trött på de men nu känns de bara bra faktiskt. Hoppas de kommer mycket folk imorgon så man får mycket att göra. Då är de allt som roligast :)

Nehe nu ska ja ta en panodil och göra klart här hemma innan Nicklas kommer hem. Sen har han träning ikväll.

Theodor växer för fullt. Han blir 4 månader om 4 dagar, helt galet. Då ska här göras pureér så de står härliga till. Måste köpa såna isbistfack eller va de heter. Så ja kan frysa in mina goda pureér :P Hoppas han gillar de.

Ha en bra dag i rusket



Mina små änglar <3

Kommentarer
Postat av: shibby

vad han växer ;D det går riktigt fort när dom är så små ;O min lillasyster fyllde fan 1 år i måndags xD

2009-05-07 @ 19:21:41
URL: http://metrobloggen.se/shibby
Postat av: Emma

Hejsan! Köp islådorna från Ikea, det är lite roligare med morotshjärtan och broccolifiskar är vanliga kuber :) Lycka till!

2009-05-08 @ 07:56:29
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0