Hemma

Kom hem från jobbet för en timme sen. Då väntade lasagne på en hungrig Tittie. :) De va smaskens vill jag lova. Nicklas kockkunskaper börjar smyga sig fram nu. Ja tror han bara har ljugit för mig hela tiden om att han inte kan laga mat. Han är ju snart duktigare än va jag är som gått hotell/restaurang :)

Ledig imorgon och då blir det massa mys med min älsklingskille. <3 sen jobbar jag på tisdag och sen i helgen. Lördag söndag tror ja.

Theodor va så fin idag när han kom och hälsade på mig på jobbet. Hade en så gullig kofta, vi har tydligen haft den när vi va små. Jätte söt verkligen :)

Är mega trött så ja ska snart gå och sova. Ville bara skriva ett snabbt inlägg innan. Bilderna som jag lovat kommer imorgon hoppas jag. Väntar på att tackkorten ska anlända så vi kan få iväg dom med. Sen har jag beställt ett silverhalsband med mitt namn på från USA som ska komma närsomhelst. Kuligt :)

Sov gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0