En stund för mig själv

Theodor har precis somnat så nu har ja min stund för mig själv att göra de ja vill här hemma. Eller vill och vill :P Måste göra heter de. Så ja blir inte långvarig här inne för man vet aldrig hur länge han vilar. Ibland länge ibland väldigt lite.

Ja skulle ju lägga ut lite bilder på Theodor idag med men när ja ska ta kameran så är den borta?! niiiicklas. Nu har han tagit med den till jobbet. Antar att han ska ta kort på nåt där och använda i sin blogg kanske? Vet inte va han kommit på för idé nu :)

Ja får helt enkelt lägga ut bilderna senare om ja hinner. Ska ju jobba idag och då börjar ja lite efter 4. Imorgon är det mammaträffen, ska bli himla kul. Tänkte gå inom H&M på vägen hem sen och köpa nån body eller nåt till Theodor. Fixk nån rabatt där för längsen som gav 50% så då får man väl helt enkelt passa på innan de går ut :)

Ne nu ska ja minsann jobba på lite här hemma.

Armen värker men kan ju inte göra annat än proppa i mig panodil.

Hej sålänge

Kul att höra från dig Magda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0