Theodor 2 månader

Grattis till min lilla pojke som blir 2 månader idag ;) Han ligger brevis mig i babysittern och pratar och skrattar för fullt. Så roligt att han härmas ibland med. Så skrattar ja så skrattar han med ;)

min sötnos

Igår va vi på BVC. det va föräldraträffen eller va de nu heter. Vi skulle vara 5 i vår grupp men en hade förhinder, men vi fick en bra grupp iallfall =) En av dom som gick föräldrautbildningen med mig var där med och det är henne vi ska till imorgon, när alla som gick föräldrautbildningen ska träffas. :) Nu har ja ju redan träffat 2 av dom 3 som ska komma men de ska bli himla kul ändå.

Ja har ganska mycket att göra idag så ja kan tyvärr inte skriva så mycket. Måste skriva ett brev som jag dragit ut på nu i fler månader. Sen måste ja tvätta diska och lite annat smått. Men nu blev Theodor lite arg här så först är det honom ja ska ta hand om :)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0