Och så hände det igen

haha det är så himla roligt detta alltså. Kanske bara jag som tycker det men igår så satt vi och åt här hemma allihopa. Mamma pappa Nicklas och jag. Då berättade jag om alla Nicklas nätter som han pratat och gått i sömnen. Ena gången var han påväg upp mot lampan som står vid min sida av sängen och jag frågade såklart vad han  höll på med.
Då får man till svar att han ska begrava lampfoten. haha
En annan gång märker jag att han är borta när Theodor skriker, jag kollar på klockan som är halv 3 på natten. Går ut för att göra iordning Theodors mat och till min stora förvåning är Nicklas fullt påklädd med 2 mackor i handen och fint uppdukat för frukost framför datorn. haha då skrattade jag ganska mycket kan ni tro.
Men så hände det inatt igen, och detta vet han  inte om ännu för jag har inte berättat det än. :)

Ja kunde inte riktigt sova men Nicklas och Theodor sov så gott. Nicklas hade sin arm över Theodor så jag flyttade den lite försiktigt och sen efter ett tag börjar han dra i Theodor och då frågar jag va han håller på med. Hans svar blev:

Ja ska flytta han dit bort
Jag- varför det?
Han- Ska sätta honom på pappret
Jag- Vilket papper?
Han- Ja alltså jag ska kopiera, typ som till word (de programmet i datorn)

Sen sa jag bara men Nicklas du sover ju och då verkade de som att han vaknade till för han sa nåt att han var klarvaken och lite sånt. haha. Han är rolig min pojkvän, alltid nåt nytt att säg när han pratar i sömnen. Kul att se om det blir nåt inatt med. haha.

Nu väntar jag på att han ska komma hem så jag kan laga mat, sen ska vi gå ut en runda på stan och även gå inom jobbet och hälsa på efter lite önskemål om det ;) Sen blir det film ikväll. Hoppas bara Nicklas kan hålla sig vaken denna gången :)

Vi fick veta domen idag. villkorlig dom fick han och det tycker ja är helt okej ändå. Vi fick skadestånd och nu är allt över. Tacka gudarna för det och hoppas att de aldrig händer igen.

Nu ska ja gå och stänga dörren för det börjar dra kallt ;) Ses och hörs

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, va kul!

2009-03-18 @ 14:58:38
URL: http://linneajhn.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha - förutom att jag brukar fnissa och garva i sömnen - så har jag också tampats med sömngång. Enligt mina vänner så ser det bara sjukt komiskt ut men det är grymt läskigt att tänka att man faktiskt gör saker utan att ens vara vid medvetandet.



Allt gott

Cristian

2009-03-18 @ 15:45:00
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: MALIN

hahaha vad roligt att han gör saker i sömnen. det brukar jag också göra ;)

det jobbiga är när man sover hos ngn man inte känner, jag menar man kan ju göra vad som helst :S



oj, vilkorlig dom? vågar man fråga vad som har hänt? tur att det gick bra iaf. :)

2009-03-18 @ 20:17:27
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: MALIN

hahah ja precis, bara man inte gör ngt riktigt pinsamt :/ haha!

nämen usch vad läskigt. har också varit med om ett inbrott, de fick dock inte tag på dom.. usch det var hemskt.



bra att han kom fast då!

2009-03-18 @ 22:13:39
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha gud så roligt! så där höll jag på när jag var yngre men nu var det några år sen sist.

2009-03-19 @ 11:09:53
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0