Ny vecka

Idag har jag varit på efterkontroll på MVC, de va väl intressant ett tag tills hon undra om hon fick göra en gyn undersökning men då sa ja stopp. :P de ville ja då inte va med om och hon sa sen att det är frivilligt så de tackar ja för. Fy för sånt.
Nu ligger Nicklas inne i sovrummet med Theodor och myser efter en lång dag på jobbet. Så det kan han väl få :) Ja lagar mat och sitter vid datorn samtidigt. Springer fram och tillbaka mellan sakerna. De funkar prima :)
Kom ju på att ja måste skriva mer i bloggen. Har varit så trött på sistone så ja har bara velat sitta framför datorn och glo istället.

Hoppas ni har läst Nicklas blogg så slipper ja skriva om det som hände med Theodor. Lat som ja är. Och nu kom jag på att ja inte skrivit nån förlossningsberättlese heller. När ska man orka med allt? :)

På lördag ska ja till mina underbara vänner i ljungby, ska kolla på joddla med siv förstår ni. Fast de visste ja inte fören Elise sa de igår. Det ska bli jättekul att få träffa dom igen. De va minsann inte igår de. Emelie kommer ner från Eskilstuna med så verkligen jättekul ska de bli.

Här kommer en bild på Theodors nya våroverall han fått av sin mormor och morfar

min sötkorv

Undra om det kanske blir en film ikväll? Nu ska ja iallafall väcka pojkarna så vi kan äta. Iallfall min stora pojk :=)
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Jag vill rekommendera en barnbutik, Babytown på Fleminggatan 95, Kungsholmen. Den ligger ca 100 meter från Västermalmsgallerian! De erbjuder schyssta kvalitetsprodukter allt i från vagnar, kläder, leksaker, babytillbehör m.m. Titta in vettja.. :)

2009-03-23 @ 17:00:06
Postat av: Nicklas

Klart det blir film! Vilken vill du se? älskar dej

2009-03-23 @ 17:51:18
URL: http://fotbollspappan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vilken sötnos... Åh jag är helt bebistokig idag!

Ifall du vill veta så gjorde jag en gynundersökning idag haha! Had tre pers som stod och lutade sig ner för att titta. Blev lite pinsamt!

2009-03-23 @ 22:06:04
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0