Ett snabbt inlägg

Måste bara skriva ett snabbt inlägg så ni vet att ja lever. Började kl 2 idag så syster kom vid 1 och passade Theodor tills Nicklas slutade jobbet vid 3. Det gick bra att jobba fast jag är sjuk och slut i huvudet, gjorde inga större misstag idag som sist när jag tappade ner hela växelkassan med enkronor i en halvfull papperskorg. :P Skratta ni men ni kan tro att de va inte så roligt att leta upp allihopa. Sen hände de samma sak lite senare den kvällen fast som tur va så va inte papperskorgen ivägen den gången :)

Det enda jobbiga med ikväll var att min röst försvann mer och mer så nu kan ja knappt inte prata längre. Fattar inte varför de blir så med mig när jag börjar bli hes, de går alltid så långt så ja inte kan prata. Det är ju så himla typiskt när man ska träffa vänner som man inte sett på över 2 år. Suck.
Jaja vi får väl viska lite lätt (om man nu kan de på en fest) :P

Theodor ska ju som sagt sova hos sin mormor och morfar imorgon, många kanske tycker att det är tidigt att lämna bort en 3 månaders bebis för att roa sig, men ja anser att varför inte? Hans mormor och morfar vill så gärna ha honom i och med att dom sällan får träffa honom eftersom det är en bit att köra, sen vill ja väldigt gärna träffa mina kompisar när do är samlade för engångsskull.
Detta är ju inget jag gör varje helg som ni kanske förstår men tycker att de nu kunde vara trevligt och Nicklas tycker väl att de ska bli roligt att kunna umgås med sina vänner så dom får göra va dom vill. De blir ju mer sällan nu när man har barn. Men man vill ju ändå försöka.

Ne nu ska ja minsann leta upp kläderna ja ska ha på mig imorgon, de hade ja ju helt glömt av. Va tråkigt, ja som inte har så roliga kläder. Har dock en reservplan och det är såklart Elise garderob som hon har lovat att ja får kika i :)

Sov gott allihopa så ska ja se om ja hinner med ett litet inlägg imorgon,tror dock att de kan bli svårt men ska försöka.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Olessia

Hoppas din röst snart blir bra :D

2009-03-28 @ 06:18:15
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: shibby

man är värd att komma ut ibland även fast man har barn :)

2009-03-28 @ 07:22:07
URL: http://metrobloggen.se/theworldofwarcraft
Postat av: Erika - Miliams mamma (snart 2 barns mamma)

SV: Tack tack :D

Ja det har jag nog. Om du menar ifall jag är medlem där? :P

2009-03-28 @ 08:53:36
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliams mamma (snart 2 barns mamma)

Förresten, grattis till pojken :)

2009-03-28 @ 08:53:51
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag gjorde mitt bästa för att komma ihåg :)

Och angånede växelkassorna som du tappade så var det väldigt roligt :D



Ha så skoj ikväll med vännerna och joddla med siv!

Kram

2009-03-28 @ 10:36:11
URL: http://ulriika.webblogg.se/
Postat av: Olessia

allt är bra, sj?

2009-03-28 @ 12:43:07
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0