2 Mars

Tiden går ju i 190 måste ja nog allt säg. Redan mars?!? Måste kolla upp när jag hade efterkontrollen och när föräldragruppen började och allt det där. Mycket som måste göras. Och nu kom ja på att jag måste ringa lönekontoret. Har rint dom 2 ggr redan men blivit vidarekopplad och sen sa dom att ja skulle ringa vid 12 tiden så nu får ja nog allt ta och ringa så ja inte glömmer det.
Ska se om ja kanske kan få lite mer  pengar från försäkringskassan. Ja blev så chokad när jag fick utbetalningen. De va ju ingenting =(

Igår blev Theodor 7 veckor. :) Vi bäddade ner honom mellan oss inatt, de va så himla mysigt. Vi låg där alla 3 i dubbelsängen med varsin kudde och varsitt täcke. Dock har ju Theodor allt i miniformat :P

Ne nu måste ja ringa mitt samtal så ja inte glömmer de. Sen ska vi väl iväg och handla. Ersättningen börjar ta slut nu.

Ha en trevlig dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0