Nu är det dags

att skriva en rad eller 2 så att ni inte dör av tristess. Min blogg är inte så aktiv. Har haft massor att göra, mycket jobb och hjälp med flytten och så. snart är det lite lugnare och då ska jag skriva mer :)
Imorgon går det stora och sista lassen från mitt barndomshem. Det känns både roligt och sorgligt. Där hemma har jag min barndom och min bästa vän på kyrkogården. Men jag tror att de kommer gå bra ändå. Andewrs finns ju alltid med mig ändå. Såg din bil iförgår. De känns lite sådär faktiskt. Hade önskat att det fortfarande var du som körde den.

Theodor är inte så glad idag heller. Vet inte va det är som spökar om det är tänderna eller om han är allmänt uttråkad. Vet inte va ja ska hitta på för att få honom riktigt glad. Han tycker inte det är kul att sitta i babysittern eller att ligga under babygymmet. Där snurrar han bara runt hela tiden. Man får vända tillbaka honom jämt. Men han är duktig lilla killen. Snart 5 månader också :)

Mamma träff antagligen på torsdag och hoppas att de blir ändrat. Ska ju åka till GeKås äntligen. Ska köpa gåstol och lite sånt till Theodor. Men nu kan ja inte skriva mer för han är galen här.
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Sv: Detaljer, detaljer :P Men vi kan ta en rematch!

2009-06-10 @ 15:19:15
URL: http://ulriika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0