Min stressiga vecka

Ja det känns som att ja kommer stressa ihjäl denna veckan. Vet inte varför men jobbade hela söndagen, ska jobba onsdag fredag och söndag denna veckan. Emellan dom dagarna ska jag hjälpa till att flytta. De ska bli himla kul men det är ju tungt också och sen har man lillen med sig som man måste umgås med samtidigt.
Ja hoppas att ja kan hjälpa till mycket ändå. Så detta ska göras imorgon och på lördag går de stora flyttlasset med alla stora saker. Ska bli så skönt när allt är på plats. Framför allt för att dom kommer bo så himla nära oss nu :)

Idag var det mammaträff fick jag veta igår och då va de lite sent att planera in det. Har så mycket att göra här hemma med. De va lite synd men hoppas ja kan va med nästa gång. Sen när jag skulle ut med Theodor så hittade jag inte vagnen så då ringde jag Nicklas och fick veta att den låg i bilen på hans jobb. lyckat :P Så ja hade inte kommit så långt idag ändå.

Theodor fick linne och shorts idag som ja beställt från H&M. Jätte sött va de :)

Blir inga kort idag tyvärr.

Grattis Annie till lilla Milo :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Mammaträff på en måndag vad har hänt? Man åker till Gotland några dagar kommer hem så är allt kaos ;P



Kul de ska flytta närmare :D

2009-06-02 @ 07:09:52
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0