Leeedig

nu är jag ledig tills på söndag. hur skönt är inte det då? De har varit mycket jobb nu så de ska bli skönt det här.
Tänkte bara skriva ett litet inlägg för ja måste sova. är super trött och borde inte sitta här vid denna tiden men kan inte låta bli när alla sover och det är så tyst. Då har man verkligen en stund för sig själv.

Träffade Peter idag på bion. De va verkligen meeeega längesen så jag blev jätteglad när han stod där. Han hade sin nya flickvän med sig och hon verkade trevlig så det är kul för honom :) Måste ses oftare bara.

denna veckan blir de lite på schemat, lite som ändrats och lite så men såhär ser planerna ut.

Måndag: Jobba
Tisdag: Åka till mamma och pappa och hälsa på
Onsdag: Mammaträff kl 11
Torsdag: ? Ta de lugnt
Fredag: Till Theodors farmor och farfar och fira midsommar.
Lördag: Till Ikea och handla till vårt sovrum och Theodors rum
Söndag: Jobba

Åhh just det idag fick Theodor sina 5 månaders sprutor. ja som är så blödig stannade hemma. Tyckte de va så jobbigt förra gången när han blev så ledsen så de va nog bäst att ja höll mig därifrån men det hade gått bra. Han hade gallskrickigt och kramat om Nicklas men sen va de bra efter en liten stund igen.

Han är så duktig den lille. Har börjat gå i sin gåstol och kan till och med vända den. Tror inte han vet vad han gör men duktig är han iallafall. Sen har vi sett att han börjar med krypövningar. Han drar upp rumpan och skjuter ifrån med benen så det enda som fattas är armarna sen kan han krypa med min lille älskling.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nu ska vi inte klaga på att jag råkar glömma ett litet litet i när jag skriver :P

2009-06-18 @ 07:11:36
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0