Jobb jobb

Igår kväll jobbade jag som vaktmästare och laddada alla salongerna utom 1an. :) i har 5 salonger totalt. De gick bra på alla utom en där had ejag visat stumfilm och inte min jobbarkompis kommit och kollat mig :O haha men de gick snabbt att ändra. Idag och imorgon ska jag jobba i godiset. Full rulle. Sen ska ja nog jobba på måndag istället för tisdag om Malin ville byta med mig. Passar bättre eftersom Nicklas har träning på tisdag så kan jag va hemma med Theodor. Eller köra till mamma och pappa och hälsa på och se hur det går för dom.

Nu är Nicklas och Theodor och svärfar i huset och hämtar min garderob som Theodor ska ha på sitt rum. Skönt när man kan hänga upp saker istället för att ha allt liggandes i byrån.

Ja håller på att städa lite här hemma så ja får fortsätta med de så ja hinner klart innan jobbet.

Hörs





haha helt skräckslagen stackarn =) Undra om det va biff stroganoffen so skrämde honom. :P

Hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Så du vågar testa biff stroganoffen ;) De var den Ebba åt som kom ut i princip samma konsistens och lukt ;)

Hoppas allt är gott. Snart ses väl?

2009-06-13 @ 15:03:08
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Azzazin

Hahaha, vilken liten söt!

2009-06-13 @ 16:11:32
URL: http://azzazin666.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0