Förvirrad

Ja har ju nästan glömt bort min blogg som ni antagligen märkt. Sorry för det. Fattar inte varför jag är så hiiimla trött varenda dag. Sen på kvällen när ja ska sova så går de inte fast jag är så trött. Aja.
Imorgon blir det som sagt Ullared. Det ska bli himla kul. Va ju ett tag sen man va där nu och det finns mycket man vill handla till Theodor nu. Mig själv har jag inget speciellt ja ska ha. Mycket roligare att handla till honom. Se om dom har några fina kläder och sockar till honom. Sen ska de kollas efter gåstol och hoppgunga. Vet inte om dom har de där men får se.

Mamma kom hit innan idag och ska sova här inatt. Dom har inget internet i nya lägenheten så då får hon passa på att kolla här och då fick hon kolla till Theodor medans vi sprang iväg på bio :) Såg baksmällan. Den va riktigt bra. Så se den! =)
Skulle ju egentligen sett änglar och demoner men sen tyckte jag till och det blev denna. De ångrar inte Nicklas heller så så bra va den. hehe.

Imorgon blir Theodor 5 månader. Grattis min ängel <3 Tiden går så himla fort och det är mycket nytt med mat och sånt. Igår gjorde jag potatismos och frös in. (frågade bm om detta för ja trodde inte de gick) men de skulle funka utmärkt så då litar ja på de :)

Nicklas ligger på golvet och gör sit ups för fullt. Han har träningspass varje kväll med all möjlig träning. Ja känner mig inte lat nej då inte alls :P
Nu ska ja ta mig nåt att dricka och sen blir det snart sängen om man ska orka ta sig igenom Ullared imorgon :)
Sov gott mina vänner. Har massa kort att lägga in sen med.

Natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Nästa mammaträff är på onsdag kl 11. Hoppas du kan då. =)

2009-06-11 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0