Utmärkelse från Emma. :)

Tack tack :)






Regler:
lista 5 saker du inte kan vara utan o ge vidare utmärkelsen till 5 bloggvänner

5 saker jag inte kan vara utan:

1. Familjen ( Där ingår min underbara pojkvän N, lille Theodor, familjen  Svensson och givetvis familjen David ;) )

 2. Min mobil får det ju också bli såklart.

3.  Laptopen (med ett fungerande internet) utan internet kan de bli problem i mitt liv :P

4. Mat? (äter inte så mycket nu längre men mat är gott :) )

5. Chips och cola. Det är viktiga saker i mitt liv. haha.


Ni tycker nog att ja e helt tokig. Va e detta för lista? haha mest mat ja inte kan va utan :P Ne men familjen är helt klart viktagast av allt. <3



Imorgon fyller lilla N 22 då. Ska ha gäster här på kvällen. Lite roligare att bo i denna lägenheten, vi har ju redan fått iordning gansa mycket. De som inte är i ordning finns inte här utan de ska vi köpa sen på IKEA. :O

Nu måste ja kila till mina kycklingar som ligger i ugnen. (kycklingfilé är de så ni inte tror att ja har massa hela kycklingar inne i ugnen :P )


Hörs. Sov så gott


Kommentarer
Postat av: N

När ska du ge vidare den då? :P (din pojk väntar på en som säger att hans blogg is FABOULUS!!!) Hihi.. kyssen

2009-01-29 @ 22:19:53
URL: http://kastri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0