Torka i hjärnkontoret

Ja jag har haft så mycket att tänka på så ja har inte tänkt på att skriva här, ja jag vet att det är himla tråkigt men då är de ju tur att N har en blogg och skriver så mycket ;)
Där får man ju reda på lite iallafall. Imorgon ska jag och Theodor följa med N till jobbet och visa upp Theo och äta tårta. hihi. Sen vid 4 ska vi till BVC och väga lillen. Man kan ju undra om de hänt nåt på viktfronten så mycket som han kräker så kan de väl knappt hänt nåt.
Fast ja tycker allt att han växer min lilla kille. Har bestämt mig för att ge upp med amningen. Har ju lånat bröstpump från BB och de är ju inte så billigt att ha den precis.

Har tvättat lite idag och diskat, men efter att ja diskat klart så gick det max en timme sen va diskhon fylld igen. haha då blir de en djup suck. De värsta är att ja får inget gjort på dagarna när N jobbar. Theodor vill gärna va vaken och med mig hela tiden nästan. Kul det iofs men man behöver lite tid för sig själv ibland med. Fast man kan ju inte va utan honom för länge. :)

På fredag är det N:s födelsedag. wiee 22 år min lilla karl.

Sitter och väntar på att lillen ska  vakna så ja kan ge honom mat för att sen få sova lite själv. klockan går i 190 när man vill att den ska gå liiiite lite saktare.

Ja skulle lägga ut nån bild på Theodor men har ju inte dom på min dator så de får tyvärr vänta lite. Ska lägga upp en bild på magen med. Den sjönk ihop ganska fort efter förlossningen men ännu är de lite kvar. Fast är ändå chokad över hur fort den kunde krympa utan att man gjort nåt :P

Sov gott alla vänner!

Kommentarer
Postat av: N

Vadåå lilla karl?!?! Jag är en stor, mäktig KARL! :P hihi

2009-01-28 @ 22:42:47
URL: http://kastri.blogg.se/
Postat av: Emma

Den där pumpen var inte billig att låna. Hade det varit lite billigare så hade man nog haft den lite längre. Vi lämnade tillbaka den efter en vecka bara.



Hoppas allt är bra med er!

2009-01-29 @ 09:45:37
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0