Tippade förlossningsdagar

Ja vi har haft några dagar som folk har gissat på, dom kommer här

1/1 Mamma
2/1 Helené
3/1 Sven
4/1 Älskling
5/1 Pappa (Dessutom hans egen födelsedag) ;) Grattis världens bästa pappa! <3
6/1 Jag själv :)

Vi får se om någon får rätt men just nu känns de som att ja kommer gå över tiden en massa. Vill bara att de ska va över nu. Man vet ju inte riktigt va som väntar en där i smärtdjungeln.
Det kommer va hemskt det har ja också förstått men man får ju ut något väldigt bra av smärtan. Häftig upplevelse också :)

N och hans far sitter och kollar på en gammal film på tv. Ja har lite lite lite ont i huvudet så ja ligger här inne i sängen och latar mig som vanligt. hehe. Imorgon ska vi till BM, klockan 8 ska vi va där. Fy tusan va tidigt för mig, men känns som att ja ändå måste vänja mig vid tidiga morgnar :P

Snart fyller ju N år kom ja och tänka på nu. De va ju inte bra :P Va ska man hitta på till honom. Min födelsedagspresent är de ju svårt att slå om ja ska va ärlig. Himla svårt det där med presenter. Men sen är det bara syster i april och sen kommer alla igen i oktober så det är ju långt kvar. :)

Idag har ja varit med mamma och köpt pappas present sen kollat på eurostop en sväng. Mamma hittade lite men ja kollade bara. Ingen mening att köpa nånting nu när man är stor som ett hus. Roligare sen när man går ner i vikt igen. Om man någonsin kommer att göra de. :P

Honey ska ordna min sida snart hoppas ja. men känns som att de inte kommer bli av på ett tag för sen när bebisen kommer så vill han nog inte sitta där och hålla på. hehe.
Imorgon ska vi iaf åka hem och fira käre far på sin stora dag :) Åker med syster och hennes pojkvän hem, ja sålänge det inte har hänt nåt då vill säga. Man vet ju aldrig. de kan gå fort.

Sov gott allt folk.

4 Dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Pajken

Söt du e :P du behöver inte köpa något till mig! :) du ger ju mig den finaste presenten som kan finnas få! Vår bebis :) kyssa

2009-01-04 @ 22:22:58
URL: http://kastri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0