Promenad

Nu ska vi snart ta vår trötta son och gå en runda här i krokarna. :) Ska bli skönt att komma ut, man är helt slut i huvudet känner jag. Men gud va duktig han är lilla theodor, han sov hela natten. Så nu är man utvilad iaf.
Hans navel ramlade bort igår med, eller va de i förgår? hmm jaja den är borta nu iallafall ;) Är inte de väldigt tidigt eller brukar dom ramla av så snabbt? Han va ju bara 3 eller 4 dagar gammal.

Vi har nog fått världens snällaste lilla pojk. Han gör inte många knop. hehe.

Ne nu måste ja tyvärr avsluta här, N står och stampar frustrerad och vill att vi ska gå nu. Så nu tog han theodor och gick sin väg. De betyder att ja måste klä på mig nu och följa efter tror ja :P

Hörs senare i guess.



Kommentarer
Postat av: Pajken

alltså, jag och Theodor är ju fan ta mig dem coolaste som finns! hihi, skoj bara.. theodor är vår underbaraste underbara!

2009-01-17 @ 19:43:26
URL: http://kastri.blogg.se/
Postat av: Hanna Gustavsson

Måste säga Grattis till er lille son..=) himla söt.. kram

2009-01-18 @ 18:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0