Fika med syster

Idag har ja tvättat och diskat de lilla som fanns där ;) För ovanlighetens skulle vill säga, annars bygger vi berg med disk i vanliga fall. :) Theodor har varit lite gnällig idag men inte kräkt nånting nästan. Är så stolt över de lilla livet.

Vid lite i 3 bestämde ja mig för att ja va tvungen att gå en runda på stan. Så ja tog mod till mig att testa alla mina gamla jeans, men blev besviken när ja en efter en fick ta av dom igen eftersom dom inte passade. Tillslut hittade ja ett par som satt perfekt ;) Tog på mig dom och tog alla saker som man ska asa med sig när man har barn och gick mot stan.

Gick inom apoteket och köpte en salva som ska va bra mot röd rumpa. Theodor va jätteröd innan men det är fint nu men köpte en ifall de kommer tillbaka. sen gick jag till biblioteket och hämtade ut den fina boken som vi fick från BVC. :) Och efter det gick jag över gatan och hamnade hos syster.
Där fick man goda bullar som Emma hade bakat. De va mumsigt som bara den. Och Tina fick byta blöja 2 gånger på ca en kvart ;) Tur att hon tycker det är kul att ta hand om honom.

Om en liten stund nu ska vi till trönninge och äta pizza ;) Undra va man ska ta för nåt idag. Det vanliga kanske? Kebabtallrik. :) Det är favoriten helt klart. Innan va de Morris för hela slanten. Och nu får ni erkänna att ja skriver om så meningsfulla saker. haha.

Imorgon ska vi till Markaryd och äta planka, vi sover där också så att mormor och morfar får träffa prinsen, alltså mamma och pappa :) Ska bli kul att komma hem lite. De va ju ett tag sen man va där nu.

Nehe nu ska vi börja bege oss, dom ringde och meddelade att hungern va stor borta i trönninge ;)

Ja förresten, dopet är bokat med. :) Inbjudningskorten kommer inom kort.! ;)

Ha en trevlig fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: N

Hihi, jag tycker det är meningsfulla saker jag :D hihi.. pussa

2009-02-08 @ 22:29:29
URL: http://kastri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0