En vanlig tisdag

Ja idag har ja då inte varit lat de kan ni inte säg. Har tagit hand om min son som inte har velat sova alls, fått ha honom en stund i bärsele för att få nåt gjort sen när han väl somnade så skyndade ja mig att diska upp berget och hänga upp tvätten samt vika den tvätten som hängt på tork i 2 dagar :P
Så nu är de fint i vår lägenhet igen, ett tag till hoppas jag iallafall. N har kommit hem med en lång poch tjock sladd som ska sitta i tvn och datorn för de va nåt. Ja jag förstår mig inte på sånt så ja lämnar de till honom :P

Ska försöka hinna duscha med under tiden han är hemma, sen ska han iväg och träna ikväll och då antar ja att vår son vill va vaken hela tiden så då blir de då ingen egentid :)

På torsdag ska jag till BVC och väga lilla Theodor som snart är en månad. Anledningen till att ja skriver att bara jag ska dit är för att det tråkigt nog är så. N måste jobba så han kunde inte följa med. Men ja ska väl klara de själv ;) Denna gången ska de bli extra kul att se om han gått upp något, sist va de ju jättebra men nu måste de va dubbelt så bra. hehe. Tycker han har dragit ner på kräket, vilket är väldigt skönt. Men ska inte säg för mycket då blir de väl bara värre.
Han la faktiskt en rejäl kladd i sängen imorse kom ja på nu. De bara forsade ut, blev nästan rädd ju. :P Så mycket kräk från en så liten människa.

Ja undrar om de blir nån film ikväll? Hade varit trevligt, det är ju vår tid tillsammans som ni säkert redan läst i Ns blogg innan :P Får kolla vilka nya filmer som kommit så han får fixa hem dom.

Imorgon ska ja försöka skriva ett brev som ja skulle göra för några månader sen som ja glömt. Vika tvätt och lite så. Vilken härlig dag ja ska ha :)

Nehe nu ska ja göra annat har ja tänkt mig. Än en gång förlåt för att ja är så slarvlig och aldrig skriver nästan. Ja är bara så sjukt trött på dagarna så ibland vill ja bara sitta vid datorn och inte göra nånting alls.
Jaja ha en fortsatt trevlig dag och kväll. Får se om ja kanske bjuder på ett inlägg till senare ikväll. De vet man aldrig ;)

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0