Vaccination

Idag har jag städat, städat, städat och tagit hand om min lille pajk, sen när Nicklas kom hem så gick vi direkt till stan, ja skulle lämna tillbaka ett par skor och hämta ut ett paket. Efter det skulle vi till BVC för Theodor skulle ju få sina sprutor idag. Usch ja fasade verkligen för de men de gick bra. Han blev jätte ledsen och de va jobbigt att se men annars så gick de bra. Han va lite gnällig nu på kvällen så det är därför ja inte haft tid att sätta mig ner och skriva här.
Han vägdes och mättes, de va nästan en månad sen vi va där sist så de va väldigt spännande. Idag vägde han 6775g och var 62.8cm lång. Han är minsann inte så liten längre :)

Imorgon ska mammorna ses igen, hoppas Theodor inte är gnällig då. Sen ska ja köra hem och senare på kvällen till Tina och Kalles lilla kalas :) Ska bli mycket trevlig. Det blir att duka på lördag innan jobbet om ja inte sa de innan. hehe.


Nehe nu ska ja in och titta till min lillkille och se så han har de bra där inne. Sen ska han nog få mat så han kan sova för natten.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0