Tisdag

Ja idag är det tisdag igen och ja gjorde faktiskt mina sysslor redan igår. :) Så nu är servetterna klara och vi har plastbestick och tallrikar. De som fattas är skedar till efterätten. Får köra och köpa de nån dag nu framöver. På morgonen idag hann jag med att bädda sängarna, diska, tvätta och hänga upp tvätten.
Theodor sover men det är bara en tidsfråga innan han vaknar. Han ska iallafall inte äta ännu på ett tag men vakna kan man ju göra för de :)
Har kokat nappflaskorna med så det är gjort. Glömde det igår, inte bra.

Hade tänkt göra Kalles underbara tårta idag med, får se om ja hinner med de nu innan Theodor vaknar. Annars lär han väl göra de när ja ska börja banka på daim och vispa grädde. (ja vet att du redan gjort allt de där Nicklas, men ska bara bli lite lite mindre och lite mer grädde) :)

Ska springa iväg och göra de nu sen kan ja sitta ner lite till och slappa tills Nicklas kommer hem, då ska ja laga tagliatelle och köttfärssås. Han tycker så mycket  om det.

Hörs sen! =)

Theodor fick 2 nya kepsar, här testar han den ena inför sommaren :)
älska <3

Har glömt att visa va ja fick för fint av mina pojkarn i påsk ju. Den lilla blomman som ligger framför vasen är från min lilla älskling och den stora är då från min stora älskling :)



Sen har vi lilla påskkycklingen med i påsk :)



Hej då igen på ett tag :)

Kommentarer
Postat av: madde

samma här inget nästa vsöta bilder

2009-04-14 @ 13:51:20
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ad söt han var i sin dräkt. Hoppas allt är bra. vink

2009-04-14 @ 18:50:27
Postat av: Ullis

Okej :) jag är ledig hela dagen så jag kan när som helst. Men du hade väl babymassage eller något sånt va? Så du får bestämma när det passar dig :)

2009-04-14 @ 18:52:06
URL: http://ulriika.webblogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

vackra blommor hur gammal är teo.....

2009-04-14 @ 21:35:21
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0