Theodors fullständiga namn

Har fått frågor om vad han fullständiga namn blev och tänkte att jag besvarar det här så alla får veta som undrar och även får veta varför vi valde just dom namnen.
Det blev Sven Theodor Zacharias David Svensson. Kärt barn har många namn brukar man ju säg :P Ne men Sven blev det för att det är Nicklas släktnamn, Theodor va de vi tyckte passade honom bäst, Zacharias efter min kära morfar, det är vårt släktnamn. David är Nicklas efternamn och Svensson efter mig :)
Så nu vet ni hur det ligger till med namnen. Ja hinner inte blogga så mycket idag för ja har lovat Nicklas att lägga mig tidigare än ja brukar idag. Brukar inte komma i säng förens vid efter 12 och de känns inte så bra när man har en liten ligist att ta han om på dagarna. Imorgon blir det även kvällen eftersom Nicklas har träning då.

På fredag ska båda jobba så då kommer mina föräldrar och passar honom och sen åker jag med dom hem för att vara där över helgen då Nicklas har match och jobb. Då är de skönt att ha nån att umgås med istället för att sitta här och glo hela dagarna.

Inga kort idag heller. Ber så hemskt mycket om ursäkt och tänkte kompensera det med lite fler bilder eventullet imorgon så tar vi in lite dopbilder och annat smått och gott. Kom på att vi inte har så mycket dopkort eftersom vi inte kan stå och fota själva men hoppas att mamma och pappa tog en del bilder som är kul att ha sen :)

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0