Theodor 3 månader. :)

Grattis till min lilla älskling som blir 3 månader idag. Helt underbart väder är det idag med och jag är piggare än någonsin tack vare min underbara pojkvän som tagit hand om Theodor inatt och nu på morgonen. Vet inte ens om han vaknade inatt men har ett svagt minne av de :)
Annars så har han faktiskt sovit hela nätterna nu ett par dagar. Duktiga lilla sötpojken. Men kräket har inte blivit bättre alls. Det är väldigt mycket som kommer upp. Hoppas de går över snart.



Tog en redan visad bild men kommer inte åt någon ny nu så de får bli sen :) Idag ska ja jobba, trodde ja skulle börja snart men behövde inte komma fören halv 5. Så himla skönt :) Ja ska lära mig att köra film så de ska bli intressant idag. Se om ja kan fatta nåt av de dom håller på med,
Igår var vi som sagt i Ullared och shoppade loss. Det är ju himmelriket där. Ja hade kunnat köpa nästan allt. :) De va mest till Theodor vi handlade. Till oss köpte vi lite nya handdukar och en sån man har brödet i. Sen blev de massa kul till lillen.

Nu ska ja kolla till min frukost. Nudlarna :) Ha en underbar dag. Skriver kanske inte mer idag eftersom ja ska jobba sen. Har lite att göra här hemma idag. Ska dammsugas och vikas tvätt och hängas tvätt.

Emma glömde svara på din kommentar, vagnen är riktigt smidig. :)

Hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Ebba säger Grattis till Theodor :D





Glad påsk! :)



Ses på fredag :)

2009-04-11 @ 11:42:16
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej

hoppas allt är bra idag



kram

2009-04-12 @ 09:39:25
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0