Mitt i veckan

Ja idag va det Onsdag och det innebar babymassage och sen träffa Ulrika. Gick upp vid 9 och började höra vi mig och mata Theodor, fick byta om 2 gånger för att min lille kille tycker om att kissa när han inte har blöja på sig så ja fick en omgång kiss över hela mig. :) Slutade med kjol och leggings vilket var perfekt för det underbara vädret vi hade innan idag.
Nicklas kunde vara med på massagen denna gången så de va extra mysigt :) Han fick massera Theodor för första gången och det gick riktigt bra. Glömde såklart min kamera denna gången med. Blir så arg. Det är ju ändå nåt man vill ha på kort. Ja hoppas ja kommer ihåg de till nästa gång då det också är sista gången.

Efter det så stod Ulrika utanför och väntade, vi gick in till stan och jag började shoppa loss :) Köpte ett par jeans och beställde ett annat par som kommer nästa vecka, vita leggings, 3 par skor sen solglasögon och solkeps till Theodor :) Vi körde ju ut till skopunkten där det är köp 3 betala för 2, ja då klart att Tittie MÅSTE göra de. Ja va tog det Ulrika? 5 minuter sen hade ja hittat mina skor :)
När vi va klara där åkte vi och köpte oss en varsin mjukglass. Ja lurade Ulrika till att ta strössel så båda fick väl hälften av strösslet i knät :P Men gott va de minsann och fint väder så va mer kan man begära?  Det har varit en riktigt trevlig dag iallafall så det tackar man för.

Vid 6 ikväll kom prästen hit med och hade dopsamtal. Det är en bebis till som ska döpas samtidigt, vilket är lite tråkigt men de verkar funka bra ändå. Ibland har dom ju 3 samtidigt och de kan väl va lite jobbigt kanske. Vi bestämde iallafall psalmer och han berätta lite hur de kommer gå till så de va ju bra.

Nu ska jag och Nicklas götta oss lite med tårta som blev över sen igår. Han har tjatat hela dagen om de så de får väl bli nu då :P

Titta pappa va liten han va för bara ett tag sen :P Hittade denna bilden när jag letade efter lite annat. :) Vår vovve.

vovven

Här är skorna jag plockade på mig :) De vita är till dopet.



Mina sötnosar busar :)



Godnatt allihopa nu orkar ja inte skriva mer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Tittie, visst har han blivit stor våran "killer-rabbit" ;o) Tur att inte lille Theodor växer lika fort. Längtar till att träffa honom och er igen.

Ha det bäst.

2009-04-15 @ 23:03:28
Postat av: carro

gud vilken söt hund

2009-04-15 @ 23:10:31
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: Lina

Har du Bloglovin?????



http://www.bloglovin.com/blogg/564314/vilkendagsomhelstnu?claim=sbv2vh2knqa

2009-04-16 @ 00:41:37
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0