Mammaträff

Ja imorse när man vaknade va man bara lycklig när man kollade ut. Sen när man väl kom ut så blev man ännu lyckligare. Träffade mammorna idag. Malin+ Julia, Åsa + Leo, Ulrika + Alicia, Anna + Stella och så jag och Theodor såklart :) Vi gick till Fribergs och okkuperade med barnvagnarna. Köpte lite fika och gick ner till parken och satte oss och njöt av dagen  ganska länge :)


Under tiden vi satt där ramlade det in massa fler mammor så tillslut va vi 9 stycken där nere. De va jätte trevligt verkligen. När vi gick hem tog vi rundan inom H&M där ja hade hängt undan ett par byxor som ja skulle ha. Slutade med att ja kom ut med 2 par byxor och 3 par trosor :) Men va gör man inte för att må bra ibland. hehe. Efter de gick vi till babyproffsen och kollade på såna paraply som man har på vagnen. malin köpte ett men jag och Åsa hoppade över. Ska kolla på brio hur deras är först.
Efter de åkte Malin hem och jag och Åsa promenerade vidare mot pressbyrån, tog en varsin glass och gick en promenad. Sen va de hem.




Nu ikväll är Nicklas och Theodor hos Theodors farmor och farfar, de va hockey ikväll så dom kollar det där och de va bra för nu har ja hunnit dammsuga, torka golven, hänga tvätt och rengöra på toaletterna. Ja hoppas han märker de när han kommer hem så inte allt slit är förgäves :)

Tänkte börja rensa bland mina papper men är faktiskt alldeles för trött för de idag känner jag. Ska sitta ner och ta de lungt nu innan mina pojkar kommer hem och rensa imorgon. Jobbar lördag och söndag så de blir ingen sällskapshelg denna helgen heller. På fredag får vi umgås på kvällen.

Hej

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha barnvagnsmaffian!

2009-04-29 @ 22:40:11
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej. Ja vi bytade, men imorgon så kommer vi köra på liggdelen när vi ska till Köpenhamn, men sen kommer vi byta till sittdelen igen. Nu bär det snart av til sjukhuset...

2009-04-30 @ 07:03:01
Postat av: frida

hehe va det din gammla? okej, aaah jag bor i veinge om du vet var det ligger?

2009-05-04 @ 00:48:17
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0